Există crima de lèse-Andrei Pleşu ?

Nu puteai să mergi periodic la Păltiniş, pentru a discuta cu un legionar,  fără să ai acordul instituţiei de supraveghere şi represiune chemată Securitatea ! Am fost învinuit, prin comentarii plasate pe blogul meu, că am comis crima de lèse-Andrei Pleşu în cultura română ! Printre altele, sînt acuzat că am adoptat faţă de Andrei Pleşu atitudinea lui Paul Goma (un refugiat basarabean ca şi mine, fie spus în treacăt). La primul meu articol de blog, “Ideologia Şcolilor Centrale”, mi se recomanda în mod expres să citesc ce a scris Andrei Pleşu despre ideologii! Am rămas cu impresia că “filozoful” nu a citit autorii esenţiali, ori că nu a meditat suficient asupra lecturilor. Şi totuşi, după 1989, Andrei Pleşu a fixat “linia directoare” în cultura română! Din cauza aceasta textele mele rămân neînţelese, cum mi se mai reproşa deasemenea.

Doamne, dar este suficient că eu divulg, pe româneşte, nişte subiecte poate cumplit de grele ! Unii, care ştiu  româneşte la fel ca mine, le înţeleg.

Titus Filipas

Etichete: , , , , , , , ,