Un nou puseu al defetismului românesc

Victor Ponta către un nou puseu al defetismului românesc: “Societatea românească de azi recunoaște rolul fundamental al comunității evreiești în construirea noastră ca țară.” http://www.agerpres.ro/politica/2015/05/22/ponta-societatea-romaneasca-de-azi-recunoaste-rolul-fundamental-al-comunitatii-evreiesti-in-construirea-noastra-ca-tara-21-05-13 S-a întâmplat la evenimentul „Decalogul — fundament al justiției”, organizat de Federația Comunităților Evreiești din România, cu ocazia împlinirii a 150 de ani de la înființarea Templului Coral. Îi amintesc premierului Victor Ponta, dar şi domnului deputat Aurel Vainer, faptul că filosoful scoţian David Hume era totalmente sceptic faţă de această minune a Decalogului. Bine, prin faptul că metafizicianul român Nae Ionescu a fost un intens propagator al filosofiei lui David Hume – reamintesc numai Prelegerile sale din anul 1926 ţinute la Universitatea din Bucureşti pentru a forma Noua Dăscălime Română în spirit naţional- acuzaţia de anti-Semitism poate veni imediat din partea domnului Aurel Vainer! Un puseu mai vechi al defetismului românesc fusese transferat de Victor Ponta înspre fostul ministru al Educaţiei Remus Pricop. Acesta anunţa că MEN va încuraja integrarea studiului Holocaustului, în special a Holocaustului din România, în curriculumul liceal şi gimnazial, şi va asigura diseminarea, în sistemul de învăţământ, a broşurii care conţine rezumatul raportului Comisiei Internaţionale pentru Studierea Holocaustului din România http://www.mediafax.ro/social/protocol-de-cooperare-cu-sua-pentru-studierea-holocaustului-in-romania-semnat-de-pricopie-la-washington-11552193 Vedeţi aici http://www.edu.ro/download/holoc.pdf programa : Cap. 1 Evreii în lumea antică şi medievală. / a. Evreii în spaţiul antic european : Imperiul Roman. / b. Evreii în evul mediu european : statut juridic, economic şi cultural. / c. Prezenţa evreilor în Ţările Române (sec. XV-XVIII). / Cap. 2 Istoria evreilor din România./ a. Statutul evreilor din România înainte de 1878./ b. Evreii din România între 1878-1919. De la marginalizare la emancipare. / c. Emanciparea evreilor. / d. Evreii din România între 1919-1938. / e. Statutul juridic al evreilor din România Mare. / f. Participarea evreilor la viaţa cotidiană. / g. Manifestari ale mişcării antisemite (1919-1938). / h. Începuturile legislaţiei antisemite; guvernarea Goga – Cuza. / i. Noul antisemitism (1938-1944) / j. Emigrarea evreilor din România . / Cap. 8 Evreii în lumea contemporană. / a. Sionismul. / b. Constituirea statului Israel. / c. Conflictul din Orientul Apropiat. Palestina şi Israel./ d. Israelul azi. / Cap. 9 Contribuţia evreilor la dezvoltarea patrimoniului economic şi cultural românesc. / Este vorba de un curs de 1 oră pe săptămână tot anul şcolar. Total curs, 35 ore. Amintesc aici şi faptul că ideologul anti-român Cristian Pârvulescu se lăuda că “îi va învăţa el pe antisemiţii de români să iubească avangardismul evreiesc!” Însă avangardismul evreiesc nu-i altceva decât pedagogie colonială rusească, abia, abia, mascată !
Titus Filipas

Etichete: , , , , , , ,


%d blogeri au apreciat asta: