Construcţia preţului

Modelul propriu al construcţiei preţului pentru afacerea ta cu germenele de întreprindere (start-up) / În care anume celulă, dintr-acelea 9, deja enumerate, intră chestiunea aceasta ? În celula din dreapta, jos http://en.wikipedia.org/wiki/Business_Model_Canvas#/media/File:Business_Model_Canvas.png Într-adevăr, chestiunea preţului se pune acut la fluxurile de venituri. Adică trebuie să îţi faci tu însuţi un model al preţului corect, şi totodată permisibil, pentru afacerea ta. În primul rând trebuie reţinut faptul că preţul nu se pune pe cost, ci pe valoarea economică/dată de utilitate! Dar propunerea ta de valoare economică (adică oferta) are utilitate ? Este nevoie şi de experienţa freemium (însă pe o durată limitată) pentru a verifica dacă produsul firmei tale “este de valoare”!
Titus Filipas

Etichete: , , , , ,


%d blogeri au apreciat asta: