Establishment-ul universitar

http://www.romanialibera.ro/aldine/profil/%E2%80%9Eti-aduci-aminte–harry–parca-era-si-brailoiu–dar-el-adormise-intr-un-colt–interviu-cu-harry-brauner-si-lena-constante-366458 Establishment-ul universitar belakunist este bine alimentat cu bani şi onoruri de la statul român. Aceasta se cheamă “discriminare pozitivă”. Unul dintre cei mai vioi întocmitori de ideologie belakunistă pare să fie profesorul universitar Zoltán Rostás. În poteca asociativă am aşezat un interviu mai vechi cules de la Harry Brauner. Acela declara : „Eu am fost într-un regim, la Zarcă, cum se numea. Acolo, unde l-am cunoscut și pe Nichifor Crainic.” Părintele Arsenie Papacioc spunea despre Zarca din Aiud : “Zarca era o închisoare în închisoare. Făcută de unguri pentru români. Ca să-i omoare.” Îmi pare rău că Zoltán Rostás şi redacţia RL n-au inserat şi declaraţiile martirului român Arsenie Papacioc.
Titus Filipas

Etichete: , , , ,


