Ceauşescu şi Belakunismul

@Meleagros Kapp https://nastase.wordpress.com/2015/02/23/nevoia-unui-nou-sistem-electoral/ Păi este evident că lumea nu se teme de noi, ca ţară (căci despre asta vorbeam). Dar unii simulează că se tem de noi (aşa cum s-a întâmplat la început de decembrie 1989 la Malta). Pentru a găsi un pretext să fim distruşi ca ţară. Şi l-au găsit. Asta după ce tot ei l-au plantat. Ceauşescu a fost stupid pentru că a crezut realmente în mitul „independenţei şi suveranităţii”. Şi pentru că a înlocuit ESTETICA junimistă cu ESTETICA belakunistă : „Partidul, Ceauşescu, ROMANIAAA!” Comunismul a fost adus în România de ardelenii belakunişti. Colectivizarea i-a lovit pe cei din Oltenia mult mai rău decât pe cei din Ardeal. Iar colectivizarea a fost dirijată de la nivelul central de către un comunist belakunist originar din Ardeal, cu numele Alexandru Moghioroş. Şi romanul realist socialist al propagandei de colectivizare, roman chemat „Brazdă peste haturi”, era scris de către ardeleanul István Horváth. Cultul personalităţii lui Nicolae Ceauşescu a fost iniţiat de romancierul István Nagy, în romanul „Nepoţii oltenilor”. Nicolae Ceauşescu a construit comunismul în România respectând principiile belakunistului Fóris István, fost secretar general al PCdR, şi un personaj faţă de care Nicolae Ceauşescu avea un adevărat cult. “Revoluţia culturală” din România a fost condusă de Nicolae Ceauşescu după principiile cărţii “Estetica” scrisă de belakunistul György Lukács, op tradus pe româneşte şi publicat în anul 1972 cu permisiunea şi chiar la ordinul dictatorului Nicolae Ceauşescu, la începutul “revoluţiei culturale”. Ideologia estetică a lui György Lukács a contribuit la augmentarea efectelor rele şi groteşti ale “revoluţiei culturale” din România. Ţinta Ideologiei estetice a lui György Lukács a fost formulată chiar de acesta, în aforismul : „Vom ruina omenirea, copil după copil.” Estetica lui György Lukács nu este nici neutră, nici anodină.
Titus Filipas

Etichete: , , ,


%d blogeri au apreciat asta: