La CNSAS

@ Adrian Năstase https://nastase.wordpress.com/2015/01/27/teroristul/
Nu reprezintă o reacţie individuală viscerală –românul nu face aşa!- ci este parte dintr-o structură organizaţională complexă care încearcă să vă creeze dumneavoastră o iluzie de cauzalitate ! SRI-ul lucrează ! Am primit şi eu mesaje oarecum similare. Eu sînt tot mereu atent la timing. Şi mesajele –bizar, nu ?- sunt mereu în strânsă corelaţie cu tot ce întreprinde pigmeul Klaus. Câteva zile înainte de vizita acestuia la CNSAS, am primit şi eu un mesaj să mă prezint la CNSAS ca să-mi ridic dosarul ! Am ridicat copia, şi-am dat să plec. „Păi nu vreţi să vedeţi şi originalul?” „Perfect, să-l văd !” „Dar nu-l avem acum!” Eram ţinut intenţionat la foc mic pe vatră, ca să mi se studieze reacţiile! Am văzut şi-am auzit foarte multe lucruri bizare pe-acolo. Când am să am timp mai mult, am să le povestesc.
Titus Filipas

Etichete: , , , , , , ,


