(re)culturalizare

Am aflat abia azi că guvernul Victor Ponta pregăteşte un vast plan de (re)culturalizare a poporului român. Pentru aceasta sunt consultate instituţii culturale fundamentale din republica România, precum şi nenumărate ONG-uri, începând cu GDS. Dar se merge în esenţă tot pe schema anti-românească pregătită de către preşedintele Traian Băsescu. Am fost solicitat de grupuri de rezistenţă să particip la un plan de bruiere a intenţiilor alogene ce vor să distrugă România. Îmi este absolut evident că eu nu pot face mare lucru. Dar pot spune lucruri esenţiale despre vlahii din Rumelia şi războaiele balcanice din Belle Époque. Cu plăcere, şi amicilor mei de pe blogul https://nastase.wordpress.com/2015/01/31/au-rasarit-ghioceii/
Titus Filipas

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,


