Scala de generativitate Loyola (LGS)

1/ Încerc să transmit mai departe cunoaşterea pe care am acumulat-o din experienţele mele.
2/ Nu simt că alţi oameni au nevoie de mine.
3/ Cred că mi-ar place să lucrez ca învăţător.
4/ Simt că am indus o diferenţă pentru multe persoane.
5/ Nu sînt voluntar în opere de caritate.
6/ Am făcut şi am creat lucruri care au avut un impact asupra altor oameni.
7/ Încerc să fiu creativ în majoritatea lucrurilor pe care le întreprind.
8/ Cred că voi fi reamintit pe o lungă perioadă după ce voi muri.
9/ Cred că societatea nu-i răspunzătoare pentru asigurarea de hrană şi adăpost tuturor oamenilor străzii.
10/ Alţii vor spune că am avut contribuţii importante la societate.
11/ Dacă nu am fost capabil să am proprii copii, mi-ar place să adopt copii.
12/ Deţin priceperi importante pe care încerc să le transmit.
13/ Cred că nu am făcut nimic care îmi va supravieţui după ce voi muri.
14/ În general, acţiunile mele n-au un efect pozitiv asupra altora.
15/ Simt că nu am făcut nimic de valoare pentru alţii.
16/ Am făcut multe angajamente faţă de diverse tipuri de oameni, grupuri şi activităţi.
17/ Alţii zic că sînt o persoană foarte productivă.
18/ Am responsabilitatea să ameliorez mediul în care trăiesc.
19/ Oamenii vin la mine pentru sfaturi.
20/ Simt că îmi vor supravieţui contribuţiile la societate.
SURSA https://www.ctd.northwestern.edu/docs/publications/260490666490a4246df8f9.pdf
Pentru conformitate,
Titus Filipas

Etichete: , , , , , , ,


