Mecanismul eficient de falsificare a rezultatului alegerilor

Domnul Turturică de la RL a dat ordin (ceva timp în urmă) să fie interzis accesul publicului la comentarii. M-am întrebat ce sens avea. Am găsit eu atunci nişte motive. Dar motivul central l-am dibuit acum. Este vorba despre mecanismul eficient de falsificare a rezultatului alegerilor prezidenţiale. Pentru că mecanismul era pregătit încă din iunie 2013. Pe RL, mecanismul era devoalat într-un comentariu la unul dintre articolele http://www.romanialibera.ro/actualitate/politica/basescu-sistemul-de-educatie-e-ineficient-corupt-lipsit-de-exigenta-cu-dascali-slab-pregatiti-304142.html sau http://www.romanialibera.ro/stiinta-tehnologie/it-c/basescu-s-a-intalnit-cu-fanii–de-pe-facebook–internetul-trebuie-lasat-liber–nu-am-fost-niciodata-in-favoarea-reglementarii-presei-304019 Comentariul – pe care l-am salvat!- era : +10. clou-ul cloud-ului 16:56 | 8 Iunie compuitercenter „Cloud computing” înseamnă servicii oferite clienţilor prin Internet puse la dispoziţie de servere din „centre de date”, servere care rulează aplicaţiile în centrul de date, la distanţă. Pe vremuri, fiecare întreprindere avea un „centru de calcul”. Acum centrele de calcul s-au „centralizat” în „centre de date” şi ele şi oferă servicii prin Internet prin aplicaţii rulate pe serverele virtuale sau reale, localizate fizic din centre de date. Cred că sintagma „Servicii prin Internet” (de la „centrele de date”), este suficient de sugestivă în româneşte, pentru „cloud computing”. Virtualizarea – despre care vorbisem eu, Titus Filipas, într-un comentariu anterior- este doar mecanismul prin care centrele de date realizează eficientizarea ofertei. Clienţilor nu le pasă ce face centrul, ei văd numai serviciul, adăugarea „virtualizării” nu e necesară. „IT în nori” – era o metaforă, n.n.Titus Filipas- e hilar pe româneşte. În engleză, „cloud” nu are nuanţa hazlie. DPDV al serverelor, ele văd „Aplicaţii în Internet”. Deci „IT în Internet” ar împăca şi capra şi varza.+ Comentariile mele de acum : 1/ Centrul de date care a fost folosit pentru falsificarea alegerilor din 16 noiembrie 2014 se punea deja în operă (evit barbarismul “a implementa”) la început de iunie 2013. 2/ Am mai spus că pentru falsificarea alegerilor din 16 noiembrie 2014 au fost create 2 milioane de boturi de vot prin virtualizare. 3/ Tipul care comenta pe 8 iunie 2013 aproape că făcea alergie la cuvântul “virtualizare” ! 4/ Tipul respectiv era de asemenea foarte atent la emoţiile pe care le induc cuvintele ! 5/ În fine, acel costisitor centru de date, în loc să devină public şi utilizat pentru dezvoltarea economiei României –crearea de întreprinderi şi locuri de muncă- era deturnat, ilegitim şi ilegal, pentru falsificarea la scară Big Data a rezultatului alegerilor prezidenţiale… Cu plăcere, şi amicilor mei de pe blogul http://nastase.wordpress.com/2014/12/18/situatia-capitalului-national/
Titus Filipas

Etichete: , , ,


