Antologica Iohannis

+Claudiu Pândaru: Domnule Iohannis, câte case aveţi domne… ? Klaus Iohannis: Câte scrie în declaraţia de avere. Claudiu Pândaru: Păi, spuneţi-le! Klaus Iohannis: Citiţi-o, şi veţi vedea ! Claudiu Pândaru: Sunt cinci, şapte… Klaus Iohannis: Exact câte scrie acolo. Sînt convins că aveţi un exemplar, puteţi să studiaţi…Scrie şi câţi metri pătraţi…Pot să vă spun şi adresa, dacă doriţi. Claudiu Pândaru: Apreciaţi şi dumneavoastră drept corect, dreptul oricui de a pune nişte întrebări. Cum aţi ajuns în posesia lor ? Klaus Iohannis: Cumpărându-le. Claudiu Pândaru: Cu ce bani? Klaus Iohannis: Banii mei. Claudiu Pândaru: Făcuţi de unde, domnule … ? Klaus Iohannis: Făcuţi din muncă cinstită. Moderatorul Claudiu Pândaru începe să rîdă… Claudiu Pândaru: Aţi fost profesor. Klaus Iohannis: Da, am fost şi profesor. Claudiu Pândaru: Uneori salariul de profesor abia le permite unora să trăiască de la o lună la alta. Klaus Iohannis: Da, este o mare problemă. Claudiu Pândaru: Profesorii, învăţătorii, educatorii se întreabă, eu cu ce am greşit, de ce nu am reuşit ca prin muncă cinstită ca domnul Iohannis să am şase case? Klaus Iohannis: Ghinion…+ Comentariul meu : Cererea de meditaţii la fizică depindea foarte mult de conjunctura economică. Perioada cea mai favorabilă s-a înregistrat în epoca Nicolae Ceauşescu, atunci când se construiau industriile României. România avea nevoie de ingineri. Iar proba de fizică era obligatorie pentru admiterea la politehnică. Nicolae Ceauşescu primea bani de la World Bank pentru acele industrii. O parte din acei bani mergea în salariile tehnicienilor şi inginerilor. Părinţii care lucrau în acele industrii vroiau să îşi orienteze pruncii pe aceeaşi direcţie din economie. Titus Filipas

Etichete: , ,


