Sînt onorat …

Domnul profesor universitar Ion Coja răspunde la postarea mea de aici https://blogideologic.wordpress.com/2014/11/01/cu-multa-stima-in-atentia-domnului-profesor-universitar-ion-coja/
+N-am știut multă vreme că Ursu era evreu, ba chiar dintr-o familie care a avut de suferit atât de mult! Mai înainte de afla acest „detaliu”, am aflat dintr-o discuție între medici, la care am asistat, că anestezistul care a participat la intervenția chirurgicală care i-a fost fatală lui Ursu, era evreu… Aceste lucruri se pot verifica ușor, nu aș vrea să lansez piste false, tembele! Știu că fiul lui Gheorghe Ursu caută înfrigurat adevărul. Dacă acel caiet cu însemnări ale tatălui său nu a fost distrus înainte de 1990, ci după, înseamnă că autoritățile de după 1990 au fost deranjate de aceste însemnări! Ceea ce mă face să cred că acele însemnări nu aveau un caracter anti-ceaușist SAU că existau în caiet însemnări și cu altă țintă decât regimul ceaușist! Se refereau la (și) la Holocaust?! În ce termeni, dacă autoritățile post decembriste au fost deranjate de aceste însemnări? Îl invit pe dl Titus Filipaș la o colaborare pe acest subiect! Evident, dacă va fi cazul, îl vom căuta și pe dl Andrei Ursu!+ SURSA http://ioncoja.ro/amestecate/gheorghe-ursu-a-refuzat-sa-fabuleze-pe-tema-holocaustului/
Sînt onorat, domnule profesor Ion Coja, de invitaţia domneavoastră.
Cu stimă,
Titus Filipas

Etichete:


