Cu multă stimă, în atenţia domnului profesor universitar Ion Coja

SURSA http://ioncoja.ro/amestecate/gheorghe-ursu-a-refuzat-sa-fabuleze-pe-tema-holocaustului/
Domnul profesor Ion Coja are bunăvoinţa să se intereseze de conţinutul articolului meu de aici https://blogideologic.wordpress.com/2014/10/30/moartea-lui-gheorghe-ursu/ Şi adaugă Nota Redacţiei, mai exact spus mirarea : +Ce legătură are Gheorghe Ursu cu „holocaustul”? A fost cu familia deportat în Transnistria?+ Gheorghe Ursu este o personalitate intelectuală care mi-e dragă. De pe Wiki http://ro.wikipedia.org/wiki/Gheorghe_Ursu , constat că sîntem amândoi din acelaşi judeţ. Alt punct de apropiere este dat de remarca +In anul 2006-2007, Iordan Chimet a publicat două volume de corespondență între el și prietenii săi Gheorghe Ursu şi Camil Baciu, sub titlul „Cartea prietenilor mei”+. Scriitorul Camil Baciu aparţinea fandomului SF românesc, căruia îi aparţin şi eu. Trebuia să am o reacţie. Din sursele mele, ştiu că Nina Cassian nu a fost primită prea bine de către grupul pro-sionist din USA. Motivul ? Atât Nina Cassian, cât şi Gheorghe Ursu, pe care îl influenţa, au refuzat să fabuleze şi să inventeze pe tema “holocaustului din Basarabia”. Mai găsesc în Wiki informaţia : + Bunicii lui din partea mamei, împreună cu încă 10 membri ai familiei (care erau evrei) au fost uciși la Auschwitz.+ La ora actuală, pentru victimele de la Auschwitz plăteşte compensaţii statul român, deşi au fost trimişi acolo de unguri. Nu mi se pare fair play. Dar sînt multe situaţii lipsite de fair play în istoria noastră, fiind acuzaţi pe nedrept de crime pe care nu le-am comis.Şi uciderea lui Mihail Sebastian a fost un asemenea caz.
Cu sinceritate,
Titus Filipas

Etichete: , , , ,

Un răspuns to “Cu multă stimă, în atenţia domnului profesor universitar Ion Coja”

  1. Sînt onorat … | Blog ideologic Titus Filipas Says:

    […] profesor universitar Ion Coja răspunde la postarea mea de aici https://blogideologic.wordpress.com/2014/11/01/cu-multa-stima-in-atentia-domnului-profesor-universita… +N-am știut multă vreme că Ursu era evreu, ba chiar dintr-o familie care a avut de suferit atât […]

Comentariile sunt închise.


