SRI şi Securitatea

@ Cris http://nastase.wordpress.com/2014/10/06/alegerile-parlamentare-din-bulgaria/ Urmărirea mea de către SRI este mult mai complexă decât ceea ce îmi făcea mie pe vremuri securitatea (am fost arestat, pentru activitate anti-sovietică, în noiembrie 1956). După 1989, în acord cu politica lui Constantin Ticu Dumitrescu, etnicii români care au fost arestaţi pentru activitate anti-sovietică au primit eticheta foarte demnă de „fascişti români” (exact după Codul Penal în vigoare în RPR atunci), în vreme ce iredentiştii etnici maghiari au fost declaraţi „luptători anti-comunişti” (nu ştiu cine a dat ordinul acesta, bănuiesc că n-a fost capriciul lui Ticu). Estimez că vreo cinci angajaţi SRI câştigă foarte comod acum o pâine albă de pe urma mea. Psihologul echipei este destul de bun. Mecanismul acesta a fost pus în funcţiune când premier era domnul Adrian Năstase. Dar ceea ce a făcut George Maior împotriva românilor ca şef al SRI este deja la un nivel abject şi distopic. Problema este încă mai urâtă, şi încă mai complicată, prin faptul că SRI foloseşte împotriva mea persoane care mă „ştiu bine” (de exemplu tendinţele suicidare), una dintre ele, de la Universitatea din Craiova, pot s-o identific exact, şi care mă turnau pe vremuri la Securitate. Decizia premierului Victor Ponta, votată de Parlamentul României, de a reintroduce persoanele vârstnice – foşti profesori plini- în sistemul universitar, probabil că are legătură şi cu „legarea firului” dintre SRI şi Securitate. În loc de a se crea pe aceşti bani canale de distribuţie pentru învăţământul MOOC ce vine realmente cu noţiuni noi, extrem de utile, pentru supravieţuirea noastră ca naţiune în mediul globalizant aflat în continuă mutaţie.
Titus Filipas

Etichete: , , , , , , ,


