Big Data versus “mentalitatea siloz”

Este tehnologia disruptivă Big Data şi un răspuns eficient totodată la ceea ce îndeobşte se numeşte “mentalitatea siloz” ? Într-adevăr, compartimentarea funcţională a întreprinderilor a condus, inevitabil, la organizarea datelor în “silozuri” pentru fiecare department. “Mentalitatea siloz” a apărut din faptul că organizaţiile, până în prezent, au funcţionat cu “silozuri” de date şi este dificil, uneori imposibil, să apropii în timp real datele provenind din departamente cu funcţionalităţi diferite ale întreprinderii. Metodologia Big Data rupe această paradigmă. Ea permite nu doar sincronizarea datelor provenind din silozuri diferite, dar totodată permite să fie inserate în tabloul cel mare, şi folosite, date care sunt exogene respectivei organizaţii. În plus, metodologia Big Data facilitează apropierea de ceea ce se cheamă timpul real, având astfel un impact pozitiv asupra metodelor şi ritmului de lucru din organizaţie.
Titus Filipas

Etichete: , ,


%d blogeri au apreciat: