Alogeno-cominterniştii din România şi arderea cărţilor de învăţătură pentru români

Un întreg capitol ce lipseşte din Raportul Tismăneanu s-ar fi putut chema „Arderea cărţilor de învăţătură pentru români la ordinele alogeno-cominterniştilor”. Dacă punem în discuţie asemenea teme, în acord cu ideologia naţionalismului românesc, –şi am demonstrat convingător că există o racordare perfectă între un acquis ideologic primar fondat de contele Destutt de Tracy (în USA, acest acquis ideologic primar se suprapune până la congruenţă cu ideologia jeffersoniană) şi programul Partidei Naţionale–, suntem imediat şi vehement acuzaţi de “fascism românesc”, de “legionarism”, uneori chiar de conivenţă cu ideile lui Pol Pot.  Dar ceea ce face, la ordin, ministrul Daniel Funeriu prin “noua lege a educaţiei” este pur şi simplu continuarea programului alogeno-cominterniştilor  pentru eliminarea oricăror urme de intelectualism românesc. Or, România Mare, de fapt numai un fragment din proiectul Romania Neoacquistica sprijinit în secolul XVI de Contra Reformă, se impune după primul război mondial pe plan european, tocmai datorită afirmării ostensive a intelectualismului românesc născut din Ideologia Şcolilor Centrale sau ideologia Şcolii de la Sfântu Sava care a dat coerenţă europeană ideologiei Partidei Naţionale.

Titus Filipas

Etichete: , , , ,


%d blogeri au apreciat asta: