Deci sistemul educaţional românesc este “ineficient, nerelevant, inechitabil şi de slabă calitate”, conchide comisia Mircea Miclea. Raportul comisiei Mircea Miclea este bla, bla, bla… pentru cei care ştiu româneşte. Domnul Mircea Miclea pretinde că este psiholog. În psihologie şi educaţie, savantul Mircea Miclea înlocui modelul etologic al omului bazat pe reflexele câinelui lui Pavlov, cu modelul robotic al omului văzut ca un Swiss Army Knife de funcţii cognitive.
Mircea Miclea este ministrul Educaţiei care a insistat pe importanţa testelor şcolare. Reamintim că la teste se propun şi răspunsurile, dintre care trebuie ales cel corect. Or, aceasta introduce o perturbare inacceptabilă în modul de gândire, pentru că induce subliminal ideea perversă că toate răspunsurile propuse ar avea statut egal în cultură. În realitate, despre celelalte răspunsuri propuse, chiar şi cei care alcătuiesc testele sunt de acord că propoziţiile acelea sunt aberaţii. Niste aberaţii căutate, aberaţii construite artificial, căci o minte condusă natural de gramatica generativă nu creează aşa ceva. Acesta este un caz clar în care exemplul străinătăţii ne îndeamnă să compunem solecisme în limba română.
Ideologia primară din şcoala lui Lazăr şi Heliad a facilitat lucrul gramaticii generative întru refacerea Limbii Române strangulată de fanarioţi. Ideologia testelor din şcoala propusă de Mircea Miclea instituţionalizează blocajul gramaticii generative naturale. Ceea ce nu au reuşit să termine fanarioţii pe vremuri împotriva limbii române, finalizează cu succes sistemul de învăţământ propus de Mircea Miclea. Care propagă subliminal şi intenţionat un puternic mesaj anti-creştin, testele şcolare degradează Cuvântul sacralizat în Evanghelia lui Ioan. Cred că şi teologii români condamnă blasfemia testelor şcolare.
Totdeauna răspunsul corect aparţine unui arhetip cultural. Dar denigrarea arhetipurilor culturale trebuie să continue, pentru că aşa este politiceşte corect în vremea de acum. Este regretabil că şcoala românească nu se concentrează pe sinergia câtorva, –nu sunt multe–, arhetipuri culturale. Pentru şcoală, totul decurge din arhetipurile culturale.
Numai folosirea arhetipurilor permite organizarea lexiconului enumerativ în Limba Română, şi transformarea sa într-un lexicon generativ.
Titus Filipas
Etichete: Aberaţie, arhetip cultural, câinele lui Pavlov, cultură, Cuvântul sacralizat, Evanghelia lui Ioan, Fanarioţi, funcţii cognitive, gramatica generativă, Heliad, ideea perversă, ideologia primară, Lazăr, lexicon enumerativ, lexicon generativ, Mircea Miclea, modelul etologic, modelul robotic, Sinergia, solecism, statut egal, subliminal, Swiss Army Knife, Teste şcolare, Titus Filipas